Lapset ihailevat kaupunkia

5.12.2023 15:32

Vaikuta lapsesi varhaiskasvatuspäivään - varhaiskasvatuksen asiakastyytyväisyyskysely on nyt auki!

Hei Uudenkaupungin varhaiskasvatuksessa olevan lapsen huoltaja/huoltajat!
Olet lämpimästi tervetullut osallistumaan Uudenkaupungin varhaiskasvatuksen asiakastyytyväisyyskyselyyn.
Kyselyn täyttöaika on noin viisi (5) minuuttia.
Vastausaikaa on: 4.- 17.12.2023

Kyselyn lopussa on kysymyksiä myös lapsille, joihin toivomme vastauksia.  Näin saadaan myös lasten ääni kuuluviin tyytyväisyyskyselyn kautta.
Vastaamalla kyselyyn pystyt vaikuttamaan lapsesi varhaiskasvatuspäivään.

Vastaukset julkaistaan sähköisesti alkuvuodesta 2024.
Asiakastyytyväisyyskyselyä hyödynnetään Uudenkaupungin varhaiskasvatuksen suunnittelussa, toteutuksessa sekä arvioinnissa.
Iso kiitos vastauksestasi.

--------

Hello guardian(s) of children in Uusikaupunki early childhood education and care!
You are warmly welcome to participate in the Uusikaupunki early childhood education customer satisfaction survey.
The survey completion time is approximately five (5) minutes.
The response time is: 4.- 17.12.2023

At the end of the survey there are also questions for children, to which we hope to receive answers.  In this way, the voice of children can also be heard through this satisfaction survey.
By answering the survey, you will be able to influence your child's day at early childhood education.

The answers will be published electronically in early 2024.
The customer satisfaction survey will be utilized in the planning, implementation and evaluation of early childhood education and care in Uusikaupunki.
Thank you in advance for your answers.

Avainsanat