Kaksi keltaista vaahteranlehteä oranssilla taustalla. Päällä teksti: Lasten kuu marraskuu 2023

30.10.2023 12:36

Lasten kuu marraskuu piristää syksyä jälleen

Marraskuu käynnistyy perinteiseen tapaan lapsille ja nuorille suunnattujen tapahtumien merkeissä. Lasten kuu marraskuu -tempauksella halutaan lisätä lastenkulttuuria Uudessakaupungissa sekä tehostetusti tiedottaa nuoremmalle sukupolvelle suunnatuista tapahtumista.

Marraskuun aikana jokainen Uudenkaupungin varhaiskasvatuksen lapsi ja peruskoulun 1.-6. luokan oppilas pääsee osallistumaan joko Nukketeatteri Piironginlaatikon Lukemisen supervoimaa -esitykseen tai Kulttuuriosuuskunta Uulun konserttiin. Tämän lisäksi toteutetaan muun muassa erilaisia liikunnallisia tapahtumia, Musiikkiopiston oppilaiden konsertteja ja leffailta Kuvalassa, sekä vietetään Harry Potter -päivää ja Lasten pikkujouluja. Ajankohtainen listaus Lasten kuun tapahtumista sekä mahdolliset ennakkoilmoittautumisohjeet löytyvät Uudenkaupungin verkkosivuilta.

Tapahtumia on ollut järjestämässä erityisesti Uudenkaupungin hyvinvointi- ja vapaa-aikapalvelut sekä paikalliset yhdistykset.