Karjurock

Nopperlan Tila, Nopperlantie 1, Lokalahti.

karjurock

Suomen aidoin maalaisfestivaali Karjurock juhlitaan Uudenkaupungin Lokalahdella perjantaista lauantaihin 19.-20.7. Karjurockin festivaalialueelta löytyy tuttuun tapaan mieluista tarjontaa jokaiselle festivaalivieraalle. Monipuolisten ruoka- ja juomamyyntipisteiden lisäksi alueelta löytyy muun muassa upea tekolammen ympärille rakennettu Ibiza-henkinen alue, josta festivaalilavan tapahtumia voi seurata aurinkotuolissa loikoillen ja raikkaita juomia siemaillen. Lisäksi tapahtuma-alueelta löytyy jälleen tänä vuonna suuresti toivottu kakkoslava, jolla nähdään ohjelmaa päälavan taukojen aikana useiden eri esiintyjien toimesta. Festivaalialueen tuntumasta löytyy tuttuun tapaan KarjuCamp-leirintäalue.

Karjurockissa nähdään tulevana kesänä monipuolinen artistikattaus. Perjantaina 19. heinäkuuta estradille nousevat Yö & JP Leppäluoto, Abreu, Viivi, Michael Monroe, Tauski ja Skädäm. Lauantaina 20. heinäkuuta vuoronsa saavat maailmankuulut Tarja Turunen & Marko Hietala, Haloo Helsinki!, The 69 Eyes, Sanni ja Gasellit. Lisäksi festivaalialueen kakkoslavalla nähdään ohjelmaa tapahtuman molempina päivinä.

Pääsyliput kesän 2024 Karjurockiin myy Ticketmaster.

Tervetuloa!

Lisätiedot:
Henri Kulmala
henri.kulmala@unitedfestivals.fi

Markkinointi, media- ja viestintäasiat:
Lauri Ruotsalo
lauri.ruotsalo@unitedfestivals.fi