Ukikyydin asiakaspalautetta kerätään parhaillaan!

Miten usein ja millaisiin matkoihin Ukikyytiä hyödynnät? Ovatko aluelaajennokset mm. Kalannin keskustaajamaan lisänneet Ukikyydin käyttöäsi? Muun muassa näihin kysymyksiin haemme vastauksia Ukikyydin käyttäjiltä. Voit vastata kyselyyn vaikka et olisi vielä käyttänyt Ukikyytiä.

Ukikyyti ja matkalainen
Ukikyydin palvelukokeilun toinen vaihe on  käynnissä. Kesällä palveluun tuli muutoksia mm. palvelualuetta laajennettiin ja aikuisten lipun hintaa korotettiin. Keräämme nyt palautetta itse palvelusta, mutta myös muutosten vaikutuksista Ukikyydin käyttöön. Kyselyyn voi vastata 19.10. saakka.  Palautetta kerätään verkkokyselyllä ja palvelupiste Passarista on saatavilla myös perinteinen paperilomakke.

Kyselyssä pyydämme sinua kertomaan mm.
  • miten olet käyttänyt Ukikyytiä
  • millaisia vaikutuksia sillä on ollut itsellesi tai perheellesi ja
  • millaisissa tilanteissa olet hyödyntänyt Ukikyytiä.

Vastaaminen kestää noin 5-10 minuuttia.

Useita tapoja osallistua:

1. Vastaa verkkokyselyyn tästä linkistä >

2. Käy täyttämässä paperinen lomake palvelupiste Passarissa, Rauhankatu 10.

3. Pääset kyselyyn myös Ukikyydin omalta sivulta: uki.fi/ukikyyti

Mikä on Ukikyyti?

Ukikyyti on Uudenkaupungin kutsupohjainen joukkoliikenteen palvelu, jota pilotoidaan parhaillaan Uudessakaupungissa. Ukikyydin reitit muodostetaan automaattisesti asiakkaiden tilausten pohjalta. Samaan suuntaan kulkevia matkustajia yhdistellään samoille reiteille. Ukikyydin lähtöaika ilmoitetaan joustavasti 15 minuutin aikavälinä.

Ukikyydin palvelun tuottaa Uudenkaupungin kaupunki.
Kutsuliikenteen tilaus- ja reititysjärjestelmän Uudellekaupungille toimittaa Matkahuolto.
Ukikyytiä liikennöi pilotin aikana LS-Liikennelinjat Oy.
Palvelukokeiluun on saatu avustusta Varsinais-Suomen ELY-keskukselta.