Tällä sivulla

Myllymäen päiväkodin tavoitteena on tarjota monipuolista varhaiskasvatusta. Jokaisella lapsella on oikeus viettää onnellista ja tasapainoista lapsuutta sekä tulla kuulluksi ja ymmärretyksi.

Päiväkotimme sijaitsee Uudenkaupungin keskustassa, Myllymäen puiston laidassa. Myllymäki tarjoaa meille mahdollisuuksia leikkiin, liikuntaan, luontoon, elämyksiin sekä tapahtumien järjestämiseen. Sijainti keskustassa antaa meille hyvät mahdollisuudet käydä kirjastossa, jäähallissa, uimahallissa, judosalissa ja museossa.

Ryhmät

Myllymäessä on kolme ryhmää, joissa on 1-6-vuotiaita lapsia sekä varhaiskasvatuksessa että esiopetuksessa. Kaikki ryhmät on tarkoitettu vuorohoitoa tarvitseville lapsille.

Varhaiskasvatuksen vuorohoito

Myllymäen päiväkoti on vuorohoitopäiväkoti. Tarjoamme vuorohoitoa niille perheille, jotka tarvitsevat vuorohoitoa työn takia. Hoidon tarpeen muuttuessa tavanomaiseksi lapselle osoitetaan uusi varhaiskasvatuspaikka toisesta yksiköstä.

Ilta-, viikonloppu- ja ympärivuorokautinen varhaiskasvatus on tarkoitettu lapsille, joilla on poikkeava-aikainen varhaiskasvatuksen tarve esimerkiksi molempien vanhempien vuorotyöstä tai iltaopiskelusta johtuen. Vuorohoitoa tarjotaan myös perusopetuksen ekaluokkalaisille.

Vuorohoidon tavoitteena on tarjota lapselle monipuolista varhaiskasvatusta ja opetusta. Kiinnitämme erityistä huomiota perusturvallisuuden luomiseen eri vuorokauden aikoina.

Myllymäen päiväkoti ulkoa kuvattuna.