Uudenkaupungin Vesi päivystää 24/7

Päivystys 24 h/vrk 02 8451 5511

Uudenkaupungin Vedellä on ympärivuorokautinen päivystys veteen liittyvissä kiireellisissä ongelmissa, jos havaitset sellaisen häiriön tai vian, josta ei ilmoiteta häiriökartalla tai tiedotteissa.

Päivystysnumeroon voi ilmoittaa esimerkiksi häiriöstä vedenjakelussa, putkirikosta tai viemäritukoksesta. Tee ilmoitus, jos havaitset kadulla mahdollisen vesijohtovuodon.

Ilmoitukset vain soittamalla, ei tekstiviestejä.

Tarkista seuraavat asiat ennen soittoa

1.  Varmista huoltoyhtiöltä tai isännöitsijältä, ettei vedenjakeluhäiriö johdu kiinteistössäsi tehtävistä korjaustöistä.
  2. Jos kyse on lämpimän käyttöveden katkoksesta, ota yhteyttä kiinteistöhuoltoon tai kaukolämpöyhtiöön tai lvi-liikkeeseen. Emme vastaa käyttöveden lämmityksestä tai kuuman veden jakeluhäiriöistä.

Kiinteistön sisäisissä putkiongelmissa käänny isännöitsijän tai lvi-liikkeen puoleen.