Beach jooga Santtiorannassa la 10.8 klo 9-10

Santtioranta Camping, Kalalokkikuja 14, Uusikaupunki

Kesä jatkuu ja niin jatkuu Beach jooga☀️

Asiakkaiden toiveista lisäsin vielä Beach joogan lauantaille 10.8 klo 9-10🩵

Kesää on vielä jäljellä ja nautitaan siitä. Ei ajatuksia pimeään syksyyn ja kylmään talveen, vaan nauttien tästä hetkestä.

Mikä ihana tapa aloittaa uusi päivä Beach joogalla. Tuntea merituuli ja auringon säteet iholla, kuunnella aaltojen rentouttavaa kohinaa, tuntea hiekka varpaiden alla, lempeä liike koko kehossa. Tämän jälkeen ei voi muuta kun tulla hyvä päivä !

Joogassa tehdään hengitysharjoituksia, kehonhallintaa, venyttäviä ja avaavia liikkeitä. Liikkeitä tehdään välillä kehonpainolla staattisemmin ja välillä flowmaisesti edeten.

Tarvitset jonkun alustan, jumppa/joogamaton, pyyhkeen tai viltin mukaan, vesipullon ja vaatetus sään mukaan. Suosittelen kerrospukeutumista ja vilttiä loppurentoutukseen.

Sateella tunti peruuntuu. Siitä ilmoitetaan Satya joogan Facebook ja Instagram sivujen stooreissa.

Beach jooga on tarkoitettu kaikille, leirintäalueen asiakkaille, turisteille, mökkiläisille ja kaupunkilaisille.

Paikka: Santtioranta camping
Kalalokkikuja 14, uusikaupunki

Lauantai 10.8

Klo 9-10

Hinta:10€
Maksu vain PAIKAN PÄÄLLÄ (Ei varausjärjestelmän kautta koska jos tunti kuitenkin peruuntuu sateen takia!) Satulle ennen tunnin alkua. Käteinen, pankkikortti. Liikunta eduista Smartum, edenred, epassi.
Ilmoittautuminen: Ei tarvitse ilmoittautua ellei sinulla ole Satya Joogan varausjärjestelmän kautta voimassa olevaa joogakorttia ja haluat käyttää kertamaksun sieltä.

Lämpimästi tervetuloa joogaan merenrannalle❤️

Beach Joogan pitää Satya Joogan omistaja, Satu Ajanko